Wycieczka klas pierwszych 10 – 12 czerwca 2024 - II Liceum Ogólnokształcące z BJN im. Bronisława Taraszkiewicza w Bielsku Podlaskim

Wycieczka klas pierwszych 10 – 12 czerwca 2024
wtorek, 18 czerwca 2024 roku
Dodał: Sławomir Niedźwiecki
Kategoria: Wycieczki

W piękny poniedziałkowy poranek klasy pierwsze udały się na 3-dniowy wyjazd. Pierwszego dnia udaliśmy się do hitlerowskiego obozu koncentracyjnego w Oświęcimiu Auschwitz-Birkenau w celu zwiedzenia miejsca ogromnie ważnego dla historii naszego kraju.

Pani przewodnik w bardzo interesujący sposób opowiadała nam o muzeum i przerażających wydarzeniach, które miały tam miejsce. Następnego dnia mieliśmy możliwość odwiedzenia największego parku rozrywki w Polsce - „Energylandia”. Byliśmy zachwyceni atrakcjami i ilością kolejek, które dostarczyły nam mnóstwo niezwykłych wrażeń i emocji. W ostatnim dniu naszej wycieczki zwiedziliśmy „Ojcowski Park Narodowy” położony w okolicy Krakowa. W parku zobaczyliśmy wiele ciekawych atrakcji przyrodniczych, które mogliśmy sfotografować i podziwiać. Po wykańczającej, ale również niesamowicie ekscytującej podróży wróciliśmy do domu z uśmiechem na twarzy:)