piątek, 3 października 2014 roku Dodał: Sławomir Niedźwiecki |
|
1 października uczniowie klas I C i II D napisali test przeprowadzony przez Instytut Badań Edukacyjnych w ramach Badania umiejętności historycznych absolwentów gimnazjum. Badanie polegało na rozwiązaniu przez uczniów testu historycznego złożonego z zadań zamkniętych oraz wypełnieniu ankiety dotyczącej zainteresowań historycznych uczniów. |
Celem badania było sprawdzenie, do jakiego stopnia, podczas nauki w gimnazjum, uczniowie opanowali umiejętności historyczne oraz na ile trwale przyswoili sobie wiadomości przekazywane na lekcjach historii w gimnazjum. Równie ważne było także zdiagnozowanie, na ile wiadomości i umiejętności pozyskane w trakcie edukacji gimnazjalnej stanowią podstawę do samodzielnego rozwiązywania problemów historycznych. Fot. Sławomir Niedźwiecki Działania badawcze są prowadzone w ramach projektu systemowego Entuzjaści Edukacji, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. |
Wstecz |